POLITYKA JAKOŚCI BALTIC PRO

Założenia Zespół Baltic PRO.

Joanna Woźniczka-Sulka na każdym kroku podejmuje starania o jak najwyższą jakość świadczonych usług szkoleniowych i doradczych.

Dbałość o interesy naszych klientów realizujemy znacznie wcześniej, w sposób organizacyjny, poprzez wdrażanie polityki jakości.

Polityka jakości to przede wszystkim kwalifikacje i doświadczenie naszego zespołu oraz fakty z naszej historii działalności.

Baltic PRO świadczy usługi rozwojowe i szkoleniowe dla szerokiego grona klientów o zróżnicowanym profilu, stale podnosząc jakość swojej pracy.

Cele polityki jakości

• Zaspokajanie wymagań i oczekiwań odbiorców usług szkoleniowych i doradczych w sposób kompetentny, sprawny oraz zgodny z obowiązującymi wymogami prawnymi, aktami wewnętrznymi oraz regulacjami SSI zawartymi w dokumencie System Zarządzania Jakością SSI (QMS).

• Stałe podnoszenie poziomu realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz obsługi klienta.

Jak osiągamy cele

1. Wprowadzenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością (QMS) zgodnego z wymogami SSI i najlepszymi praktykami branżowymi.

2. Przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich członków zespołu Baltic PRO.

3. Zatrudnianie kadry posiadającej niezbędną wiedzę teoretyczną, kwalifikacje oraz umiejętności praktyczne, które są stale doskonalone.

4. Jasne określenie odpowiedzialności i uprawnień dla kierownictwa na wszystkich szczeblach oraz dla bezpośrednich wykonawców usług.

5. Realizacja usług szkoleniowych i kursów sprawnie i kompetentnie, z pełnym uwzględnieniem oczekiwań uczestników i klientów.

6. Ciągłe podnoszenie jakości usług szkoleniowych oraz bezpośredniej obsługi klienta.

7. Zapewnienie klientom kompleksowej i jasnej informacji dotyczącej oferty szkoleniowej i doradczej realizowanej przez Baltic PRO.

8. Zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony i bezpieczeństwa dla wszystkich informacji będących w posiadaniu Baltic PRO.

9. Ciągły nadzór nad procesami realizowanymi przez Baltic PRO, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi i regulacjami SSI.ZałożeniaZadowolenie klientów z naszych usług jest dla nas najlepszą rekomendacją, warunkującą rozwój organizacji i satysfakcję kadry.ZobowiązaniaBaltic PRO Joanna Woźniczka-Sulka, wraz z całym zespołem deklaruje pełne osobiste zaangażowanie oraz zapewnienie niezbędnych zasobów dla realizacji powyższych celów oraz podejmowanie wszelkich starań, aby doskonalić i dostosowywać działalność firmy oraz wdrożony System Zarządzania Jakością (QMS) zgodnie z wytycznymi SSI.